Pentru a va oferi continut personalizat si o experienta de navigare cat mai buna, site-ul nostru foloseste cookies. Prin derularea paginii, click, sau continuarea navigarii, va exprimati acordul pentru utilizarea cookie-urilor.

Politica de confidentialitate     Am inteles

Cariere

Angajam personal


ELECTRICIAN

Cerinte:
• Studii in domeniu finalizate;
• Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 2 ani;
• Lipsa cazier si antecedente penale;
• Asumarea responsabilitatii;
• Atent la nevoile organizatiei;
• Atitudine pro-activa, lucru in echipa.

Activitati conform legislatiei in domeniu:
• Respectarea programului de supraveghere a instalatiilor din dotare, conform unui grafic stabilit;
• Realizarea mentenantei preventive asupra tuturor elementelor de instalatii electrice din gestiune
• Executarea lucrarilor de instalatii electrice necesare societatii
• Sesizarea, preluarea, realizarea si raportarea conform competentei a oricaror anomalii.


CONTABIL SEF

Cerinte:
• Studii superioare finalizate;
• Atestat de expert contabil autorizat, prezent in tabloul CECCAR,
• Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 3 ani, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile, hotel si restaurant sau complex hotelier;
• Cunostinte avansate de legislatia muncii;
• Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat;
• Constituie un avantaj, cunostinte medii de operare Multisoft/alte soft-uri de specialitate;
• Cunostinte limba engleza;
• Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;
• Atitudine pro-activa, lucru in echipa.

Activitati conform legislatiei in domeniu:
• Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile a societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
• Asigură, organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu al societății în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale societății;
• Organizează și coordonează contabilitatea operațiilor de capital, contabilitatea stocurilor, contabilitatea terților, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor și rezultatelor, contabilitatea angajamentelor și altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune în conformitate cu legislația în vigoare.

ABILITATILE POSTULUI:
✓ Abilități înalte de exprimare verbală și scrisă,
✓ Înclinație pentru ascultare activă,
✓ Abilități analitice și capacitate de a evalua bine caracterele,
✓ Abilități diplomatice și de negociere,
✓ Abilități de comunicare superioare și roluri consultative dezvoltate,
✓ Abilități de a analiza, interpreta și explica,
✓ Imparțialitate și echitate,
✓ Atitudine corectă și convenabilă și încredere în sine,
✓ Obiectivitate în aprecierea și analiza situațiilor economice, financiare și sociale, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colabora


Inspector resurse umane / Manager resurse uman

Cerinte:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 2 ani (administrare personal);
• Cunostinte avansate de legislatia muncii;
• Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat;
• Constituie un avantaj, cunostinte medii de operare Multisoft/alte soft-uri de specialitate;
• Cunostinte limba engleza;
• Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii; • Atitudine pro-activa, lucru in echipa.

GESTIONAREA STRATEGICA A RESURSELOR UMANE:
• Dezvoltarea programelor de training pentru membrii companiei;
• Gestionarea activitatii de recrutare si selectie a personalului;
• Gestionarea conflictelor: inter-personale, inter-grup, intra-grup;

Activitati conform legislatiei in domeniu:
• Raspunde de completarea si arhivarea dosarelor de personal pentru toti salariatii companiei;
• Intocmeste documentele privind modificarea clauzelor contractelor individuale de munca (acte aditionale);
• Intocmeste documentele privind detasarea sau delegarea angajatilor;
• Intocmeste adeverinte de vechime in munca pentru toti salariatii companiei;
• Intocmeste corect, complet si la timp deciziile de incetare a raporturilor de munca;
• Raspunde de evidenta suspendarilor temporare a contractelor individuale de muncă;
• Raspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinara si se asigura de respectarea termenelor si conditiilor prevazute de legislatia in vigoare ( convocarea salariatului, efectuarea cercetarii disciplinare, aplicarea sanctiunilor, intocmirea deciziei de sanctionare, etc.);
• Gestioneaza procesul de arhivare a tuturor documentelor, conform fluxurilor interne;
• Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza si se asigura de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale.

ABILITATILE POSTULUI: ✓ Abilități înalte de exprimare verbală și scrisă,
✓ Înclinație pentru ascultare activă,
✓ Abilități analitice și capacitate de a evalua bine caracterele,
✓ Abilități diplomatice și de negociere,
✓ Abilități de comunicare superioare și roluri consultative dezvoltate,
✓ Abilități de a analiza, interpreta și explica,
✓ Cunoașterea ramurei juridice în care se reglementează angajarea,
✓ Imparțialitate și echitate,
✓ Atitudine corectă și convenabilă și încredere în sine.


ADMINISTRATOR RETELE HOTEL

Cerinte:
• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara intr-o pozitie similara minim 3 ani;
• Cunostinte limba engleza;
• Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice, atentie la detalii;
• Atitudine pro-activa;

ACTIVITATI (gestioneaza):
• Reteaua de internet a hotelului (interna si wi-fi);
• Reteaua de cablu TV;
• Intretine si se asigura de buna functionare a retelei de calculatoare, imprimante, etc. a hotelului;
• Mentenanta camerelor de supraveghere;

Abilitati:
✓ Abilitati de reparatii, intretinere, hardware;
✓ Optimizare PC pentru buna functionare software;
✓ Abilitati de instalare, configurare și suport pentru echipamente de infrastructura IT (servere, unități de stocare date, switch-uri, routere);
✓ Abilitati de instalare, configurare și suport pentru echipamente de calcul (stații de lucru, laptopuri);
✓ Abilitati de inventariere hardware și software pentru echipamentele din rețea;
✓ Abilitati de lucru centralizat în rețea;
✓ Abilitati centralizate de lucru cu fișiere (File Server);
✓ Abilitati de poștă electronica (Email);
✓ Abilitati de securitate (routere, firewall, UTM);
✓ Soluții de backup si protecția datelor local și în cloud;
✓ Soluții de monitorizare echipamente și servicii IT.

tip de colabrare: CONTRACT DE COLABORARE CU PFA SAU SRL
NU CAUTAM COMPANII CARE FAC CONTRACTE CU MAI MULTI AGENTI ECONOMICI, CI UN SPECIALIST CARE POATE GESTIONA DIRECT ACTIVITATILE DE MAI SUS;

CV-urile pot fi trimise la adresa de email office@hotelopal.ro

REZERVARE RAPIDA

INFORMATII HOTEL OPAL

Hotelul Opal este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora, fiind amplasat pe faleza din Jupiter, la 50 de metri de plaja.

CONTACT